Smulansliv

Filmis

20120403-234133.jpg

Empire är alltid otroligt underhållande. Nu sömn. Sladdriga post-träningsben.

Tisdag

20120403-150552.jpg

Glad. Fick svinbra kritik på min essä som har kostat mig tårar och nagelband, för första gången på en månad är jag hemma så tidigt att jag måste äta mellanmål innan middagen! Planerat påskmiddag och flanering på stan med mor min, bläddrar i en kursbok och ska nu dricka kaffe.

20120403-150613.jpg

Lugnt

20120403-115716.jpg

Första dagen på länge som jag bara har en föreläsning och inget annat inplanerat. Tänker träna och CHILLA.

Acne grejer till salu

Hallå där bloggen. Jag ska sälja lite grejer på loppis någon dag, har en sopsäck full. Men några märkeskläder tänkte jag försöka sälja bort här. Skriv ett mejl på johanna-maria.fagerstrom@helsinki.fi om du är intresserad. Det verkar dessutom som om min Chanel-väska är till salu igen. Jag trodde jag hade fått den såld men den finns kvar ännu. Skicka bara ett mejl om du är helt seriöst intresserad. Tack!

Image

Image

Leggings i tjockt material från Acne. Storlek M. Kan användas som byxor med en lite längre tröja över tycker jag. Ganska lösa i midjan, de har både en knapp och en hake. Knappen hänger lite löst för tillfället men kan lätt sys tillbaka för hand. 25 euro

Image

Image

Acne t-skjorta i tjock material. Normal storlek M, men passar en storlek S lika bra. Sparsamt använd men har tyvärr fått två minimala hål av en dragkedja på ett par jeans. De syns inte, märkte dem själv just när jag skulle lägga upp den här! Om man stoppar ner t-skjortan i ett par byxor syns de inte alls. 20 euro

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.