Landet idag

av smulkki

 

Godmorgon! Sovit 10 timmar och mår mycket bättre! Halsen tar inte ont längre men är ännu lite så där svettig och slemmig, ni vet. Så jag gick inte till jobbet idag heller. I vanliga fall skulle jag kanske ha gjort det, men nu tänker jag f-n i mig bli frisk ordentligt! Alltså kan tänka mig en liten höstsnuva i november men that’s it. Nu orkar jag inte mera med det här. Sign. Feber och snuva och hosta och ont i halsen i sammanlagt två veckor denna sommar.

Vaknade i alla fall till ett gulligt sms av Rikus bror som meddelade att pojkarna (vi snackar en 3-åring och en 6-åring, det är mitt harem) ser fram emot att spela crocket med mig i trädgården. Lärde mig spela det på Linas lande så nu ska jag spöa dem i det. Eller så kanske jag låter dem vinna? Får se muahahahahaha.

Drar alltså till Rikus lande över veckoslutet. Ska läsa bok och sola mig och dricka cokis i trädgården. Yes!

Image

 

Image

