Mornington

av smulkki

Morningtons! Har hostat så mycket hela natten att jag måste ta sovmorgon. Spytt slem och sånt. Helt super! Dricker nu te med massor houng i, hoppas det hjälper. Borde gå till läkaren imorgon, aka Rikus far.

Fanns ingen tid till frisören jag ville gå till, men passande nog kom det ett erbjudande på Citydeal för dubbelfärgning och klippning för 39 euro till någon frissa i Sörnäs. Jag kör på det, även om jag inte har sådär supererfarenhet av citydealfrissor. Men plånboken är inte på partyhumör för tillfället. Och jag vill ha råd med en klänning till Ylvas födelsedagsfirande nästa fredag. Länge sedan jag köpte en partyklänning, jag lovar! Men vågen har börjat peka lite neråt efter sommarens mat- och vinorgier så jag förtjänar det!

Random bild på supergod och hälsosam soppa med morot, batat och ingefära. Mums!

