Målis

av smulkki

 

Nå hur gick det med målen dårå?

– sluta angsta över alla roliga jobbannonser jag ser på nätet och fokusera på gradun  Nåjoo…

– få mer klarhet i mitt tema Nåjaa…

– skriva en plan över teorikapitlet och skicka in till min lärare Yes

– bekanta mig närmare med mitt primärmaterial Lite bara

– träna gym 2 ggr och springa 2 ggr Tränade gym 4 ggr och sprang 1 gång. WIN

– vara superekonomisk och storhandla igen Japp

-städa och rensa världens mest kaotiska klädskåp Nope. Får ta det nästa söndag typ

– printa ut arbetsintyg och praktikrapport och föra det till min lärare Japp, studiepoängen registrerade för praktiken och allt.

– gnälla efter 5 sp från våren som ännu också saknas på weboodi  Japp, nu är de äntligen registrerade efter 5 månader

– gnälla på Riku angående min webbsida och hoppas på att den snart är färdig Nej

Och det viktigaste: Vann i Morjens! Dock spelade vi bara med det lätta korten…

Denna veckas mål:

Ha 9 sidor gradutext skriven på söndagkväll

Städa klädskåp

Få remiss för mina tänder av unis tandläkare på fredagen.

3 x sali 1 x lenkki

Bestämma dag för att hälsa på mina morföräldrar

Boka hundhotell för Lubis

 

 

Nu ska jag jobba vidare här, sez.

 

