Vad skriver alla om egentligen?

av smulkki

 

Fick ångest över mina tre rader långa blogginlägg från de senaste veckorna. Bestämde mig för att skriva lite mer, det är ändå roligare än att fila på den förhatliga gradun. Ska skriva 10 sidor på två veckor nu under jullovet, det borde väl gå bara jag faktiskt orkar sätta mig in i mitt material. Har ungefär 40 euros skulder till bibban så kan inte heller låna några nya böcker för tillfället. Det går bra nu.

Ikväll ska vi ha julmiddag med flickorna, blir Bar Teos som vanligt. Tänker äta mig lite fattygare igen.

Och vad ska jag skriva nu, vad skriver människor om? Jag tycker att de flesta bloggar handlar om antingen jul eller barn nu under vintern, och jag är inte så jätteintresserad av någondera för tillfället. Kanske jag skulle kunna skriva lite om HUR HELMI DET ÄR ATT DECEMBER SNART ÄR SLUT?? Snart är det januari, vi går mot sådär 100 % bättre tider, jag ska hitta ett trevligt jobb, skriva färdigt min gradu på två månader, åka till Afrika, mina kompisar kommer hem från sina diverse resor. Ja, allt blir bättre helt enkelt.

Photo on 2012-12-20 at 13.16 #2

