Sammandraget

av smulkki

20130121-142635.jpg

20130121-142622.jpg

Pausar skrivandet med lite kaffe och andra avsnittet av Girls. Jaja megahipsterserie lalala men ÄLSKAR den.

Likt Smilla kan jag inte heller låta bli att sammanfatta veckans planer. Januari är en ganska intetsägande månad, speciellt som studerande. Den senaste månaden har jag ändå hunnit plita ner 15 nya sidor gradu, och idag har jag suttit och läst igenom allting jag skrivit sedan september. Det är kanske inte det bästa jag skrivit, men nog tycker jag att den kan godkännas alltid. 20 sidor till och sedan är jag done. Vill bara få den ut världen. Ni vet.

Den här veckan blir det:

– finslipa lite på gradun + skriva ett kapitel om det privata vs. det offentliga

-lämna in gradun för opponering + mejla den till min handledare

-bjuda Lina (som återvänt till bloggosfären igen) på öl och lite tapas på Los Cojones (torsdag eller onsdag Lina?)

– jobba två dagar

-återse kära vänner

-träna 4 gånger och äta hälsosamt! Bunkrade upp med grynost, grönsaker, yoghurt och frukt igår i butiken. Har blivit helt för mycket smörgås till mellis och kvällsmål, min mage säger ifrån som fanken.

-Råpartaja med flickorna på lördag. Bara för att det var över en månad sedan sist.

– Få lite klarhet angående sommarjobb.

HE VA HE HE

