En (eller två) bilder i timmen

av smulkki

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8.00 Vaknar. Slösurfar i en timme. Släpar upp mig ur sängen och drar på mig träningskläderna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tar spåran till bibban. Lyssnar på Hannahs och Amandas senaste podcast.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sitter på bibban i 4 timmar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Promenerar till det enda öppna unicafét och äter denna läckra sallad för 2,50.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Drar och tränar. Ett ganska värdelöst pass, försökte svettas ut en annalkande förkylning utan att höja pulsen för mycket.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lyssnade på Filip och Fredriks briljanta podcast.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kom hem och slängde mig framför tv:n.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Började fixa mig inför kvällen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klar!

IMG_3266

Åker spåra till femkanten pga löjligt väder.

IMG_3267

;

Där väntar party med flickorna!

IMG_3269 IMG_3277

Soffa fick ett superaktuellt fotoalbum till sina polaroidbilder…

IMG_3282 IMG_3283

Lekte med polaroidkameran

IMG_3287

Vi skrek när Krista Siegfrids vann!

IMG_3293

Jag och Jenna bytte hattar.

IMG_3301

Ylvas hatt var fin och hemgjord.

IMG_3312

Vems briljanta idé var detta? Som vanligt ett snabbt stopp på Punavuoren Ahven för en snabb en.

IMG_3315

Gick till Shanghai Cowboy men efter att ha stått i narikka-kö i 15 minuter gav vi upp.

IMG_3326 IMG_3332

Drog till Cuba! Där headbangade vi i en minut till Beastie Boys Sabotage.

;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

;

Sofia hade förresten limmat lite glassar på en hatt. Snyggt!

;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Virpi och jag hämtade upp våra män på Black Door.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gick till Fafa’s

IMG_3335

Tog den här jätteartsyga bilden (tyckte jag klockan 04.00) på min arm och somnade.

