Snart är det slut. Lovar.

av smulkki

Sitter kvällspass på bibban och skriver. Har skrivit ett stycke. Herregud är så dålig. Men detta intresserar väl ingen. Antar att min graduangst intresserar lika mycket som barnlösas svala intresse för just din bebis sömnskola (absolut inget illa menat, otroligt svårt att relatera till bara).

Nåja, fredagen den 1 mars (alltså om 16 dagar…………………) ska jag lämna in den preliminära versionen. Då behöver ni inte läsa om mitt graducrap på någon vecka i alla fall. För då kommer jag att ligga på en STRAND. Långsamt färgas gyllenbrun av SOLEN. Dricka en Cuba Libre. Sådant.

Har i alla fall massor att finslipa på och ska producera 10-11 sidor ny text på dessa 16 dagar. Oh well. Vet med mig själv att jag kommer att dra en all nighter natten mellan torsdag och fredag så kanske lite stress bara gör gott? Just nu känner jag 16 dagar…mmm. Hinner ju med vad som helst. Ska i alla fall bara på ETT party under dessa dagar, så ingen tid går till spillo för alkoholkonsumtion och sena nätter på dansgolv. Haha helt som att jag skulle ha ett så spännande liv.

Nu ska jag pressa fram några beskrivande exempel ur min analys, sedan hem via butiken och köpa grönt te. Har hört att det är nyttigt eller något.

20130213-191107.jpg

Sallad nr 2 idag.

20130213-191134.jpg

Trött hund före jag släpade den till hundparken.

20130213-191217.jpg

Riku stressläser till någon tent.

