Arbetsannonsen

av smulkki

 

Idag fick jag veta att jag inte kommer att få sommarjobba på min nuvarande arbetsplats (kriteriet var att man skall fortsätta på hösten, vilket jag inte kommer att göra).  Jag har tackat nej till både ett jobb, en arbetsintervju plus låtit bli att söka en massa roliga jobb eftersom jag var så säker på detta. Inte helt smart kan man ju tycka.

Jag är nu officiellt arbetslös den 1.6.2013 då mitt kontrakt tar slut. Även om jag har lite panikkänslor känner jag mig ganska fri för tillfället. Jag kan sluta jobba när jag vill och kan därmed börja jobba heltid om bara ett par veckor eftersom min gradu är fem före färdig.

Så vad fattas? Jo, ett nytt jobb.

Jag har hög arbetsmoral, älskar att känna mig nyttig och behövd, hanterar stress samt både interna och externa målsättningar med bravur (om jag nu får säga det själv) och kan jobba 100 %.

Kontakta mig på fagerstromjo@gmail.com eller johanna-maria.fagerstrom@helsinki.fi om du vet någon som vill veta mera om en superpositiv och ganska levnadsglad tjej med en färsk magisterexamen i Kultur och Kommunikation.

HÄJ

 

 

