TACK NI

av smulkki

Tack till era fina kommentarer! Är så glad! Frieriet kommer jag tyvärr att hålla för mig själv eftersom det lite tar magin ur det hela genom att skriva ut det här på bloggen, men det var spännande, mystiskt, (radiotystnad hela dagen) lyxigt och vackert och iskallt! Och en total överraskning. Kom hem helt slut efter jobbet, hittade 12 röda rosor på bordet, en flaska champagne och en lapp om att en taxi hämtar mig klockan 19.15. Fick inte kontakta Riku på något sätt.

Men ni såg väl ringen? HAHAHHAHAHAHAH den är så sjuk. Dog när jag såg den och skrek bara ”sätt på mig ringen nu!”

Går omkring här hemma och sjunger Rihannas ”Shine bright like a diamoooond” och Kanyes ”Diamonds are foreveeeeer”

H. Lill-materialistN

Annars då? Har ju aldrig varit bruden som suttit och googlat **bRöLlOpSiNzPo** (eller okej en gång googlade jag bröllopsklänningar. Vera Wang, realistiskt), så nu känner jag att jag måste sätta in mig lite i denna ändlösa värld av GREJS. Herregud. Och alla verkar redan nu ha en åsikt om allt.

Nåja, det enda jag vet är att jag vill ha massor små mysiga trädgårdslampor överallt. Bra början?

20130317-215543.jpg

20130317-215601.jpg

Champagne och middag hos mina föräldrar idag.

20130317-215627.jpg

Visste inte att man fick presenter när man förlovar sig!

