NEW ICONS ETC

av smulkki

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Köpte denna söta kjol igår som belöning för att jag idag lämnar in min gradu för granskning! JIAH Vill ha kjolen med nya marinblåa espandriller från LIFESTYLE. Mina gamla ligger helt leriga vid Monument aux Morts i Nice efter en cykeltur genom staden. På tal om Nice så åker jag till Istanbul om bara ett par veckor. Värme! Och till examensgåva har både jag och Riks önskat oss lite resecash, så vi kanske åker till <;33333333333GREKLAND<;333333333 i juli. Synd bara att en flygbiljett till Aten kostar 350 euro. Plus flyg/ båt vidare till avlägsen ö. Blir lite dyrt. Men har kollat lite på Corfu, det verkar också fint och flygbiljetterna är nästan 100 euro billigare. Nåja, nog om detta. Man får gärna tipsa på Medelhavska resmål om man vill!

Måste ännu kolla upp två gradugrejer och finslipa innehållsförteckningen efter jobbet. Plus printandet. Vet inte ens var man ska printa, blir intressant. Hör av mig när jag svalt dricker skumpa ikväll utan några som helst problem i världen (typ).

Nu ska jag cykla till jobbet, hoppas på att ej blåsa iväg.

