Kvinnopizzan

av smulkki

Okej mitt vappen-inlägg ser ut som bajs. Mellanrummen och det ni vet, orkar inte fixa. Var förresten på pide på Big Mama’s för tredje lördagsnatten i rad igår. Måste sluta äta pizza. Annars kommer jag att bli lika knubbig som förra sommaren. Tränade inte på 5 månader. Livsfarligt. ANYWHO. Åt en pizza igen. För en timme sedan. I sängen.

På tal om pizza tyckte killen på Big Mama’s igår att mitt pizzaval var typiskt kvinnligt. Känns sjukt bra att jag representerar mitt kön på ett värdigt sätt! Men det är ju så det är. Ananas är ju en väldigt kvinnlig frukt. Taggig och gul, representerar det kvinnliga könet rakt upp och ner. För att inte tala om tomaten och blåmögelosten! Alla kvinnliga attribut finns ju där! Känner mig så feminin nu.

Screen shot 2013-05-01 at 11.08.27 PM

Jag i mitt nya lakan-set.

