Massa nonsens här HÄÄJ

av smulkki

Photo on 2013-05-03 at 16.44

 

 

Så jäkla typiskt att bara sitta här och nonsensblogga medan jag borde plita ner historisk essä. Bra för någon trogen läsare kanske? Hjälpte min brorsa språkgranska en kort grej, och tappade tråden lite efter det. På tal om språkgranskning så granskar jag VÄLDIGT gärna olika slutarbeten när som helst. Hör bara av dig till fagerstromjo@gmail.com. Jag har hittills språkgranskat både en gradu och en kand för Hanken, samt ett examensarbete för Arcada. Har också fått väldigt bra feedback av mina kunder, höhö.

Kanske jag ger upp för idag, måste ändå dra till bibban vid 9 imorgon och skriva färdigt så ett stycke hit eller dit kanske inte spelar så stor roll. MIN SISTA ESSÄ. NÅGONSIN. Kommer att gråta av lycka på söndag.

Jaha, nu messade mamma från Nice, de ligger  vid någon takpool och steker. Om man skulle sätta på sig dunjackan och gå ut med hunden då?

 

