Bröllis

av smulkki

 

Min bröllopsinspiration gårlite i vågor, men just nu skulle jag vilja tidigarelägga vårt bröllop bara för att jag är så excited! Men eftersom vi vill spara ihop till en stor fest och eventuellt en bröllopsresa i USA (DRÖMRESAN) så blir bröllopet först om ett år och ett par månader. Var och kurkkade på min klänning på söndagen, den hänger hos mina föräldrar. Är så glad att jag har den redan nu, den är så fin. Huhhu. Den ska sys in lite och så funderar jag på att byta ut en detalj till ett annat material, men annars är den helt perfekt.

Vill börja planera allt redan nu, men alla roliga grejer som dekorationer och blommor och personliga specialgrejer får man väl panta på några månader till ännu. Snart borde vi däremot börja bestämma oss för tråkiga men oundvikliga saker som catering. Är. Så. Ointresserad.

Screen shot 2013-05-29 at 9.05.01 PM