Examensfestligheter

av smulkki

20130616-144754.jpg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mycket missmatchade ballerinan och klänning.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min bror och min pojkvän matchade.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åkte till Larsvik

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mamma hade fixat superfint med rosor och ängsblommor i varje hörn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Väntar på de första gästerna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Momma och Morfar!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Champagne före alla kom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och betygsskådning

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jennifer, min pappa och Rikus föräldrar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Virpi hade fått en ny kamera och dokumenterade kvällen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min kära lillebror.

994288_10151502820155488_278449771_n

Här började vinkarafferna anlända till bordet i en strid ström haha. Det blev nog en så fin fest, speciellt eftersom mina föräldrar hängde med oss ända tills vi drog vidare till Kappeli. Där blev det skumpa och lite dans (och måste göra ringtecknet, älskar det?). Hem via Fafa’s såklart.

20130616-145343.jpg