Linns lista

av smulkki

 

 

blåggis

 

Linns lill-lista:

Dagens planer: Klockan är 20:09 så det blir inte mer än att gå ut med hunden och kolla tv-serier. Före detta har jag dock rört mig i Hagalunds centrum med mor min och kollat in rean på Stockmannz. Köpte lyxiga underkläder för en billig peng. Har också joggat i ösregn och kört 7 minute workout.

Min lunch kommer att bestå av: Åt lunch på stokmannz, blev en blomkålspurésoppa  + sallad.

Vädret utanför mitt fönster är: Kvavt som fanken, det har klarnat till kvällen.

Inatt drömde jag: Att jag var på Kap Verde och att det var 16 grader och mulet där (i princip omöjligt)

Igår hände detta: Solade på Eirastrand och åt halloumisallad. Gick en timme med doggo på kvällen.

Dagens outfit består av: En vit kort bomullsklänning från Part Two.

Det här är min favoritlåt just nu:<3<3<3<3 https://www.youtube.com/watch?v=U4mCzmNDEIk <3<3<3<3<3

Den här sommaren har jag lärt mig något nytt: att ta det helt saakelis lugnt?

Nästa fest jag ska gå på är: på lördag till Nagu på 50-årsfest för 100 pers. Ska bo på hotell och allt, blir myz!

Just nu är jag  irriterad på: att jag inte har lärt mig franska ordentligt trots fem år av studier? Vet någon när man kan anmäla sig till höstens arbiskurser?

Däremot vill jag rekommendera: Köp billiga pocketböcker från t.ex. Fidan lähetystori på Roban. Michael Bublés cover på I’m feeling good.

Bubblare:

Vad skrev du i ditt senaste sms: ”Najs! Vi kan ordna en liten schackturnering sen! :))”

Detta händer i morgon: ska åka på kanaltur (vet INTE varför vi kallar det för en kanaltur, Helsingfors har knappast några kanalbåtar) med mor min. Efter det ska jag spana in ZARAs rea och försöka hitta en svart klänning till lördagens fest. Vill ha en svart eftersom jag saknar att ha svart på mig. Lite trött på blommor och mönster nu (redan). Förhoppningsvis blir min blogg färdig! Vet ni hur mycket snyggare den kommer att vara än den här fulbloggen?